
Responsive website voor schoonmaakbedrijf
Bright Cleaning had al een mooie website, maar deze was niet responsive (één versie van de website voor pc, tablet en mobiel). Dit is sinds 21 april 2015 steeds belangrijker voor Google aan het worden. Het wordt dan ook meegenomen in de ranking van de website en heeft dus invloed op je positie in de zoekmachine.
Omdat de klant tevreden was met de oude website, hebben we bij het ontwerp van de website en de inrichting ervan zoveel mogelijk het voorbeeld van de oude website voor ogen gehouden.
One page website en SEO-teksten
Als je de website bezoekt, zie je dat Bright Cleaning een one page is. Dit is tegenwoordig erg populair en we zijn trots op het resultaat, want het is een moderne, duidelijke en strakke website geworden. Om de vindbaarheid toch te kunnen waarborgen (want dit is lastiger bij een one-page website), koos de klant tevens voor 10 SEO-teksten.
Eindresultaat website
Benieuwd hoe zo’n one page website eruitziet? Het resultaat zie je hier: http://www.brightcleaning.nl/.